Oferta - CreativeMedia - Poznań
Firma szkoleniowa
Zgadzaj się tylko na najlepsze!
Informacje
Pobierz ofertę w formacie PDF

Obsługa Klienta

Sprzedawcy, ambasadorzy marki, promotorzy idei są żywą wizytówką Państwa przedsiębiorstwa.
Warto zadbać o to, by swoją funkcję pełnili perfekcyjnie.

Jak Państwa Kadra reprezentuje firmę?

W jaki sposób jej nastawienie do wykonywanej pracy przekłada się na kontakt z Klientem?

Zapraszamy na szkolenie, w ramach którego Uczestnicy:

  • wypracują wzorcowy model obsługi Klienta,
  • nauczą się budować korzystne, długofalowe relacje z Nabywcą,
  • zidentyfikują i zweryfikują najczęściej popełniane w procesie obsługi Klienta błędy,
  • poznają korzyści płynące z dobrej obsługi,
  • udoskonalą posługiwanie się językiem korzyści, nakierowanym na potrzeby Klienta
    (co Klient lubi? czego chce uniknąć?),
  • wspólnie wypracują savoir-vivre obowiązujący w kontakcie z Klientami.

Szkolenie może również zostać wzbogacone o zagadnienia z obszaru telefonicznej obsługi Klienta.