Pobierz ofertę w formacie PDF
Public Relations
Jak zbudować wizerunek przyjaznej i profesjonalnej firmy?
Jak tworzyć tożsamość firmy?
Jak uzyskać poparcie społeczne?
W trakcie szkolenia odpowiemy na nurtujące pytania oraz poruszymy następujące zagadnienia:
Relacje firmy z otoczeniem:
-
Strategia PR: analiza wizerunku zewnętrznego firmy, rynek konkurencji, grupy docelowe.
-
Pielęgnowanie relacji z bliższym i dalszym otoczeniem zewnętrznym firmy.
-
Kształtowanie współpracy ze środkami masowego przekazu.
-
Kampanie promocyjne, komunikacyjne i wizerunkowe. Budowanie mocnego wizerunku.
PR wewnętrzny:
-
Jak zwiększyć lojalność pracowników wobec firmy?
-
Poprawa wydajności pracy.
-
Strategia podnoszenia autorytetu zarządu.
Problem pomiaru skuteczności działań PR:
-
Badania wizerunku, wartości i siły marki firmy.
-
Badania marki firmy w relacji z markami firm konkurencyjnych.